Επιστολή Ν. Φαρμάκη στον Κ. Καραμανλή για έργο στο αεροδρόμιο Ακτίου

Την απόσυρση του άρθρου 34 του νομοσχεδίου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο: «ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών, ρυθμίσεις μεταφορών και άλλες διατάξεις», βάσει του οποίου επιχειρείται η ανάθεση της αστικής συγκοινωνιακής σύνδεσης του αεροδρομίου Ακτίου εξ ολοκλήρου στο ΚΤΕΛ Πρέβεζας, ζητάει ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης.
Πιο συγκεκριμένα, με επιστολή του προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Αχ. Καραμανλή, ο κ. Φαρμάκης αναφέρει ότι το επίμαχο άρθρο, καταστρατηγεί το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, εκτείνοντας την αστική περιοχή της Πρέβεζας εντός των ορίων άλλης Περιφερειακής Ενότητας, αλλά και συνολικά, εντός άλλης Περιφέρειας. Επίσης, σημειώνει ότι για περισσότερα από 20 χρόνια, το ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας και το ΚΤΕΛ Πρέβεζας συνεκμεταλλεύονται με επιτυχία τη διανομαρχιακή επιβατική γραμμή «Βόνιτσα – Άκτιο – Πρέβεζα» και κατά συνέπεια, δεν υπάρχει κανένας λόγος αλλαγής της σημερινής κατάστασης.
Ακόμα, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, υπογραμμίζει: «Ένα από τα πολλά και σημαντικά παράπλευρα οφέλη της ύπαρξης και λειτουργίας ενός αεροδρομίου, ασφαλώς αφορά και το μεταφορικό έργο, το οποίο με τη συγκεκριμένη διάταξη επιχειρείται να αφαιρεθεί από την περιοχή – έδρα του αεροδρομίου προς όφελος μίας άλλης περιοχής. Δικαίως μάλλον λοιπόν διατυπώνεται η απορία της σκοπιμότητας της συγκεκριμένης ρύθμισης, ειδικά αφού η ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας μπορεί να ανταποκριθεί πλήρως στις μεταφορικές ανάγκες που προκύπτουν από την σημαντική αύξηση της κίνησης του αεροδρομίου, διαθέτοντας στόλο 180 και πλέον οχημάτων».
Καταλήγοντας, ο κ. Φαρμάκης ζητάει την απόσυρση του συγκεκριμένου άρθρου, τονίζοντας: «Η ύπαρξή του και η τυχόν ψήφισή του, θα προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις και ενδεχομένως “κακά προηγούμενα”, ενώ επίσης αντίκειται στις κείμενες διατάξεις και επί της ουσίας καταργεί τον ρόλο των θεσμοθετημένων οργάνων για τον χαρακτηρισμό αστικών περιοχών και αστικών και διανομαρχιακών γραμμών τα οποία εν προκειμένω είναι τα Περιφερειακά Συμβούλια και οι εμπλεκόμενοι Περιφερειάρχες. Τέλος, προκαλεί έντονες και εύλογες αντιδράσεις, λειτουργώντας μάλιστα και ως “νάρκη”, ως προς την μέχρι σήμερα επιτυχή συνεκμετάλλευση της διανομαρχιακής γραμμής από τα ΚΤΕΛ, τόσο της Αιτωλοακαρνανίας όσο και της Πρέβεζας».

 

Προτεινόμενα άρθρα