Νέο σενάριο για το πορθμείο Αιγίου-Αγίου Νικολάου

Επιδότηση της γραμμής… μέσω Τριζονίων

Ενώ αρκετοί πλοιοκτήτες φαίνονται αποφασισμένοι να μπουν στη διαδικασία δρομολόγησης πλοίου στη γραμμή Αιγίου – Αγίου Νικολάου, το θέμα παίρνει νέα τροπή, όπως αναφέρει σε πρόσφατο δημοσίευμά της η εφημερίδα «Πελοπόννησος» και ο δημοσιογράφος Δ. Τριανταφυλλόπουλος.  Το νέο σενάριο αποκάλυψε με δήλωσή του ο Γενικός Γραμματέας Λιμενικής Πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας Ευάγγελος Κυριαζόπουλος από την Πάτρα που βρέθηκε σε εκδήλωση του Οργανισμού Λιμένος Πατρών.

Εξετάζεται, όπως είπε συγκεκριμένα και αναφέρεται στο ρεπορτάζ, και το σενάριο επιδότησης της ακτοπλοϊκής γραμμής συμπεριλαμβάνοντας στο εκτελούμενο δρομολόγιο και το γειτονικό νησάκι Τριζόνια, με το σκεπτικό της «άγονης γραμμής». Ο κ. Κυριαζόπουλος εξήγησε πως το ΥΕΝ μελετά αν αυτό μπορεί να γίνει από φέτος το Μάιο, μέσω υπολοίπων κονδυλίων του ανάλογου προγράμματος επιδότησης, σε διαφορετική περίπτωση, επειδή για το 2020 αυτό έχει κλείσει, θα δει πολύ σοβαρά και έγκαιρα μια τέτοια πιθανότητα για το 2021.

«Ηδη πάντως φεριμπότ -που σύντομα θα φέρει το όνομα «Παναγία Τρυπητή»- αγορασμένο από τη Μάλτα, είναι δεμένο στο παλιό λιμάνι του Αιγίου και υπό την επίβλεψη των δύο έμπειρων ιδιοκτητών του, συντηρείται για να είναι αξιόπλοο εντός της άνοιξης, ξεκινώντας κανονικά τα δρομολόγιο Αίγιο – Αγ. Νικόλαος», συνέχιζε το ίδιο δημοσίευμα, το οποίο κατέληγε: «Εξάλλου, «πυροτέχνημα» φαντάζει ακόμα η πρόσφατη δημοσιογραφική πληροφορία, ότι προσεχώς θα πιάσει δουλειά στο εν λόγω Πορθμείο το πρώτο ηλεκτρικό φεριμπότ στην Ελλάδα, μέσω πιλοτικού προγράμματος Πανεπιστημίων και νορβηγικού νηογνώμονα, που θα περιλαμβάνει τη δημιουργία εγκαταστάσεων με μπαταρίες στην ξηρά (για υβριδικό σύστημα παραγωγής ρεύματος), επένδυση περί τα 5 εκατ. ευρώ»!

 

Προτεινόμενα άρθρα