Παίρνουν ΦΕΚ οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και ξεκινά η ανάπλαση

Στο έργο της ανάπλασης στο κέντρο της Ναυπάκτου αναφέρθηκε ο δήμαρχος Ναυπακτίας Βασίλης Γκίζας κατά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου το απόγευμα της Δευτέρας. Παίρνοντας το λόγο στο στάδιο των ανακοινώσεων ανέφερε πως το έργο συμβασιοποιήθηκε τον περασμένο Ιούνιο, και ξεκινά από την πλατεία Παπαχαραλάμπους, τονίζοντας πως η συγκεκριμένη παρέμβαση αποτελεί ανάπλαση στην πόλη, ακόμα κι αν το φυσικό αντικείμενό του δεν ανήκει τυπικά στο έργο του ιστορικού κέντρου. Ο δήμαρχος με αυτή του την αναφορά απάντησε στην ουσία στην ανακοίνωση της Ενωτικής Πρωτοβουλίας προ λίγων  ημερών, όπου ανέφερε πως η δημοτική αρχή εσφαλμένα αναφέρεται στην ανάπλαση του κέντρου όταν μιλά για την πλατεία Παπαχαραλάμπους.

Όπως είπε ο Β. Γκίζας εντός της εβδομάδας θα πάρουν ΦΕΚ και οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για να ξεκινήσει το μεγάλο έργο, καθώς αυτό ήταν απαραίτητη προϋπόθεση για να πάρουν μπροστά τα μηχανήματα. «Αναγνωρίζουμε πως θα ταλαιπωρηθεί η πόλη, όμως θα είμαστε δίπλα στους πολίτες και στόχος μας είναι η μικρότερη δυνατή όχληση στο μικρότερο χρονικό διάστημα», είπε, προσθέτοντας όμως πως στη διάρκεια της θητείας του έχει διαπιστώσει παραμέτρους που δεν τον κάνουν ευτυχή. Πιο συγκεκριμένα αναφέρθηκε στο ότι δεν έχει προβλεφθεί η αλλαγή του αγωγού στην οδό Μπότσαρη  (κάτω δρόμο) με συνέπεια σε λίγα χρόνια να πρέπει και πάλι να σκαφτεί η πόλη. «Κάποια ακόμα θέματα που θέλω να θέσω, χωρίς αντιπολιτευτική διάθεση, είναι αυτό των σπηλαιώσεων, η υπογειοποίηση των κάδων και η ελεγχόμενη στάθμευση, τα οποία επίσης δεν προβλέφθηκε να συνδυαστούν με το έργο της ανάπλασης», συμπλήρωσε ο δήμαρχος, τονίζοντας πως σύντομα θα γίνει αναλυτική ενημέρωση για τις αλλαγές που θα γίνουν στην πόλη.

«Η πλατεία δεν έχε καμία σχέση με την ανάπλαση», επανήλθε ο Τάκης Λουκόπουλος λίγο αργότερα παίρνοντας το λόγο, για να προσθέσει επίσης πως σε ότι έχει να κάνει με το έργο των σπηλαιώσεων, κατά την επίσκεψη επιτροπής του ΚΑΣ στην πόλη είπαν πως η παρέμβαση γι’ αυτές θα γίνει με τη μέθοδο των ταπών και όχι με σκάψιμο από το οδόστρωμα.

Επί του έργου της ανάπλασης και ένα ερώτημα του Γιώργου Γούλα λίγο αργότερα, καθώς εστίασε στο ότι από τον Ιούλιο έως και σήμερα έχουν περάσει τόσοι μήνες χωρίς να ξεκινήσουν οι εργασίες. Ο επικεφαλής της παράταξης Ανανέωση και Δημιουργία τόνισε πως εάν ακολουθηθεί η πεπατημένη, με το πότε γίνονται εργασίες και πότε όχι, πχ Πάσχα, καλοκαίρι κλπ, τότε το έργο θα έχει πολύ μεγάλες καθυστερήσεις με αποτέλεσμα έως το Φθινόπωρο να έχουν γίνει εργασίες μόλις 3.5 μηνών. «Θα έχουμε πρόβλημα αν συνεχίσουμε έτσι και με την απορρόφησης των χρημάτων, αλλά και με την ίδια τη σύμβαση με τις παρατάσεις που θα απαιτηθούν», κατέληξε, ζητώντας από το δήμαρχο να πληροφορηθεί εάν ο δήμος έχει υπολογίσει τα συγκεκριμένα δεδομένα, αλλά και το τι σκοπεύει να πράξει γι’ αυτά. Ο Β. Γκίζας απάντησε πως οι έως σήμερα καθυστερήσεις οφείλονται στην κυκλοφοριακή μελέτη που παραδόθηκε στο δήμο το Νοέμβριο και που θα έπρεπε να πάρει ΦΕΚ για να ξεκινήσουν οι εργασίες. «Προτιμήσαμε να τα έχουμε όλα στα χέρια μας γι’ αυτό και μας πήγε πίσω χρονικά την έναρξη», συμπλήρωσε, τονίζοντας πως ο δήμος θα είναι παρών στην πορεία εκτέλεσης των εργασιών για να δίνει λύσεις όπου προκύπτουν ζητήματα.

Καταγγελία του Γ. Γούλα

Ο Γιώργος Γούλας, όμως, έθεσε και ένα ακόμα ζήτημα κατά την τοποθέτησή του, για το οποίο όπως είπε χαρακτηριστικά περίμενε αρκετά χρόνια. Συγκεκριμένα γυρίζοντας το χρόνο πίσω αναφέρθηκε στο έργο υπογειοποίησης των 72 κολώνων της ΔΕΗ γύρω από το λιμάνι, όπου ο δήμος έβαλε τα μισά χρήματα και η ΔΕΗ τη μελέτη. «Στην πλατεία Παπαχαραλάμπους είχε υποσταθμό compact», πρόσθεσε, τονίζοντας πως «με τότε παρέμβαση της αρχαιολογίας προτάθηκε να μη γίνει αυτό στην πλατεία, αλλά να προκύψει το δικέρατο τέρας που έγινε εν τέλει». Θύμισε πως αυτό έγινε επί αντιδημαρχίας του, όπου πολλοί αντέδρασαν, όμως μπροστά στο δίλλημα να μη γίνει καθόλου  τα έργο επιλέχθηκε η αφαίρεση των 72 κολώνων της ΔΕΗ με το «τέρας» στην πλατεία. «Η ίδια η υπηρεσία σήμερα έρχεται και σου «γυρίζει τα άντερα», εγκρίνοντας τον υποσταθμό compact  που τότε είχε απορρίψει», είπε ο Γ. Γούλας, ξεκαθαρίζοντας πως ο ίδιος επιφυλάσσεται για την προσφυγή κατά παντός υπευθύνου για την απώλεια χρημάτων για το δημόσιο, αλλά και για το δήμο, καθώς κάνουμε δύο φορές το ίδιο έργο. «Αν θέλει ας ασχοληθεί και το δημοτικό συμβούλιο με το θέμα είπε καταλήγοντας».

 

Προτεινόμενα άρθρα