1ο Βραβείο σε Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό για τα Σύγχρονα Εκπαιδευτήρια Κοτρώνη

Το 1ο Βραβείο του 3ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Τρισδιάστατης Σχεδίασης και Εκτύπωσης στην κατηγορία του Λυκείου, απέσπασε η ομάδα της Α΄Λυκείου των Σύγχρονων Εκπαιδευτηρίων Κοτρώνη.
Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε από την ερευνητική ομάδα ST3dM του ΕΔΙΦΕΤ του τμήματος Φυσικής του ΑΠΘ και η θεματολογία στην κατηγορία του Λυκείου ήταν «Ατομικά δικαιώματα – Κοινωνικές υποχρεώσεις», όπου οι μαθητές/μαθήτριες κλήθηκαν να ερευνήσουν και να εμπνευστούν τον σχεδιασμό μιας ασπίδας προσώπου.
Σε συνολικά 18 Λύκεια της Επικράτειας που συμμετείχαν στον διαγωνισμό και μετά την ενδελεχή εξέταση του φακέλου συμμετοχής του σχολείου μας από την επιστημονική επιτροπή, οι μαθητές/μαθήτριες διακρίθηκαν για τον ευρηματικό σχεδιασμό που ανέπτυξαν στη δημιουργία της προσωπίδας και τιμήθηκαν με το 1ο Βραβείο.
Επιπλέον, οι σχολικές μονάδες που διακρίθηκαν θα παρουσιάσουν τις εξαίρετες εργασίες τους στο επερχόμενο συνέδριο.
Δείτε στο σύνδεσμο τα αποτελέσματα: st3dm.web.auth.gr
Η συμμετοχή 
Στο πλαίσιο συμμετοχής της A’ Λυκείου των Σύγχρονων Εκπαιδευτηρίων Κοτρώνη στον 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Τρισδιάστατης Σχεδίασης και Εκτύπωσης, που διοργανώνεται από την ερευνητική ομάδα ST3dM του τμήματος Φυσικής του ΑΠΘ, οι μαθητές/τριες κλήθηκαν να σχεδιάσουν τρισδιάστατα μία προστατευτική ασπίδα προσώπου κατά του Covid-19. Οι μαθητές/τριες μελέτησαν την επίδραση του εγκλεισμού λόγω Covid-19 στην ψυχολογία των ατόμων, στην κοινωνία και στο περιβάλλον. Προβληματίστηκαν σχετικά με το πόσο δημοκρατική μπορεί να είναι η κοινωνία μας σε μια τέτοια εποχή και τέλος εμπνεύστηκαν και δημιούργησαν την δική τους ασπίδα. Χρησιμοποιώντας το διαδικτυακό πρόγραμμα μοντελοποίησης 3D tinkercad, οι μαθητές/τριες σχεδίασαν μια ασπίδα προσώπου. Χρησιμοποίησαν εμβληματικά την λέξη TRUST θέλοντας να τονίσουν την σημασία που έχει η εμπιστοσύνη που πρέπει να επιδείξουμε στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό και στα σύγχρονα επιτεύγματα της βιολογίας. Μετέφρασαν την λέξη TRUST στη γλώσσα Braille καθώς και στη νοηματική, προσπαθώντας να αναδείξουν την ανάγκη για ευαισθησία και ανθρωπιά που απαιτείται κατά την διάρκεια αυτής της δοκιμασίας. Τέλος, στο πλαίσιο της κοινωνικής ευθύνης, εκτύπωσαν σε τρισδιάστατο εκτυπωτή 5 ασπίδες προσώπου που σχεδίασαν και συμβολικά τις προσέφεραν στο Κέντρο Υγείας Ναυπάκτου. Η συγκίνηση των μαθητών ήταν μεγάλη όταν, ως επιβράβευση της ενέργειάς τους, δέχτηκαν ευχαριστήρια επιστολή από την επιστημονικά υπεύθυνη του Κ.Υ.Ναυπάκτου κα Μουσγά, την οποία και ευχαριστούμε θερμά.

Προτεινόμενα άρθρα