Page Nav

HIDE
HIDE

Grid Style

GRID_STYLE

Post/Page

FALSE

Weather Location

Classic Header

{fbt_classic_header}

Header Ad

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

latest

Ads Place

Διαβάστε τι δήλωσε η ομάδα Ρομποτικής του Ευπαλίου για την επιτυχία της στο διαγωνισμό

Το Γενικό Λύκειο Ευπαλίου δημιούργησε ομάδα Ρομποτικής, η οποία αποτελείται  από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ τάξης (αλφαβητικά)...

Το Γενικό Λύκειο Ευπαλίου δημιούργησε ομάδα Ρομποτικής, η οποία αποτελείται  από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ τάξης (αλφαβητικά): Ανδρεόπουλο Μάριο, Ανδρεόπουλο Παναγιώτη, Μπρατσάι Παύλο, Παπασούλη Μαρία, Σαλιάι Ιωάννα &  Σιαμπανάι Παρασκευή. Προπονητής της ομάδας είναι ο καθηγητής Πληροφορικής του σχολείου κ. Γιώργος Πασχάλης. 

Διαβάστε τι δήλωσαν για την προσπάθειά τους αυτή με τα μέλη της ομάδας

Γιώργος Πασχάλης: Ξεκινήσαμε να ασχολούμαστε με την Ρομποτική την φετινή σχολική χρονιά στα πλαίσια του μαθήματος Ερευνητικής Εργασίας της Α’ Λυκείου. Μια ομάδα ασχολείται με το Lego Mindstorms EV3 και τα υπόλοιπα παιδιά με πλακέτες Arduino. Όλα τα παιδιά έδειξαν εξαρχής πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Η ομάδα που ασχολείται με το Lego  εκδήλωσε εξαρχής  την επιθυμία να δείξει τη δουλειά της στους διαγωνισμούς της WRO HELLAS.

H ρομποτική βοηθά τους/τις μαθητές/τριες άμεσα ή έμμεσα να αναπτύξουν πολλές δεξιότητες. Μεταξύ άλλων:
αυξάνει το ενδιαφέρον τους για τον προγραμματισμό Υπολογιστών.
μπορεί να βοηθήσει καθοριστικά στην ανάπτυξη διαθεματικών- συνθετικών εργασιών. Είναι πρωτίστως κατάλληλη για την διδασκαλία Φυσικών Επιστημών, Μαθηματικών, Τεχνολογίας και Πληροφορικής, αλλά μπορεί να έχει συνδέσεις και με άλλα πεδία, όπως Λογοτεχνία, Θέατρο, Τέχνες.
είναι σύμφωνη με τις αρχές της Διερευνητικής μάθησης και της Διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης, εφόσον συνδυάζει προσομοιώσεις πραγματικών καταστάσεων με ταυτόχρονη εμπλοκή πολλών πεδίων επιστημών.
ενθαρρύνει τους μαθητές και τις μαθήτριες να ενταχθούν στη διαδικασία μάθησης καθώς πρόκειται για μία καθαρά μαθητοκεντρική προσέγγιση.
αντιμετωπίζεται από τους μαθητές και τις μαθήτριες περισσότερο ως παιχνίδι, παρά ως εργαλείο μάθησης καθώς η πλειοψηφία τους έχει ασχοληθεί με αυτά κι αυξάνεται έτσι το θετικό κίνητρο στη διαδικασία της μάθησης. Αναπτύσσεται το μοντέλο «κάνω για να μάθω» σε αντίθεση με το μοντέλο «μαθαίνω για να κάνω».
βοηθά τους μαθητές και τις μαθήτριες να αναπτύσσουν την πρωτοβουλία, τη θέληση, την ευχαρίστηση, την αυτοπεποίθηση, την αυτοεκτίμηση, στρατηγικές ικανότητες που έχουν άμεση σχέση με τη γνώση των δυνατοτήτων τους, να κοινωνικοποιούνται.

Δυστυχώς δεν υπάρχει μάθημα Ρομποτικής στο πρόγραμμα σπουδών και προσπαθούμε να βρούμε με διάφορες τρόπους τον απαιτούμενο χρόνο. Επιπλέον, επειδή τα παιδιά είναι από διάφορα χωριά, είναι δύσκολο να βρεθούν όλα μαζί σε ώρες εκτός σχολείου. ΄Ετσι παίρνουν το ρομπότ σπίτι τους εκ περιτροπής, για να μπορέσουν να δουλέψουν.

Σκοπός μας είναι να οργανώσουμε ημερίδες στο Ευπάλιο και στη Ναύπακτο, για να μπορέσουν τα παιδιά να παρουσιάσουν τη  δουλειά τους στο κοινό.

Μάριος Ανδρεόπουλος: Η ομάδα μας ονομάζεται Delivery Service. Στις έξυπνες πόλεις του μέλλοντος οι μεταφορές θα γίνονται αυτόματα. Στα πλαίσια αυτά φτιάξαμε ένα ρομπότ που το χρησιμοποιούμε, για να μεταφέρουμε αντικείμενα ή μικρά δέματα από το ένα σημείο σε ένα άλλο.

Παναγιώτης Ανδρεόπουλος: Η έδρα μας βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο της πόλης και τα ρομπότ μας μεταφέρουν οτιδήποτε μας ζητηθεί  από το εμπορικό κέντρο ή οποιοδήποτε άλλο σημείο, στα σπίτια των πελατών. Οι μεταφορές μας ποικίλουν από καφέδες και δέματα courier μέχρι φάρμακα σε ΑΜΕΑ και ανήμπορους ανθρώπους.

Παύλος Μπρατσάι: Για τον έλεγχο του ρομπότ δημιουργήσαμε μια εφαρμογή χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα AppInventor, το οποίο διδασκόμαστε στο Μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής. Ο χειρισμός του ρομπότ γίνεται από το κινητό τηλέφωνο. Η σύνδεση του κινητού τηλεφώνου και του ρομπότ πραγματοποιείται με bluetooth.

Μαρία Παπασούλη:  Λάβαμε μέρος στον διαγωνισμό Ρομποτικής στα «Εκπαιδευτήρια Πάνου» το Σάββατο 9 Φεβρουαρίου. Αποκομίσαμε πολλές εμπειρίες. Είδαμε άλλες ομάδες και  ακούσαμε προσεχτικά τις παρατηρήσεις των κριτών.  Αμέσως μετά το διαγωνισμό ξεκινήσαμε  να δουλεύουμε πάνω στις υποδείξεις τους με σκοπό να βελτιώσουμε το ρομπότ μας. Αλλάξαμε το σχεδιασμό του,  έτσι ώστε να έχει καλύτερη ευστάθεια και μεταφέραμε τους αισθητήρες  σε κατάλληλες θέσεις ώστε να μπορούμε να τους προσθέσουμε περισσότερη λειτουργικότητα.

Ιωαννα Σαλιάι: Με την καινούρια έκδοση του ρομπότ λάβαμε μέρος στην Πάτρα στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Δυτικής Ελλάδας στις 16 Φεβρουαρίου 2019 με συνολικά 75 ομάδες από διάφορα σχολεία και οργανισμούς ρομποτικής. Ήταν πραγματικά μια φανταστική εμπειρία. Είδαμε πολλές κατασκευές από άλλες ομάδες και πήραμε ιδέες να τις εφαρμόσουμε στο δικό μας ρομπότ.

Παρασκευή Σιαμπανάι: Τώρα προετοιμαζόμαστε για τον τελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2019, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 16 και την Κυριακή 17 Μαρτίου στην Αθήνα στο Κλειστό Ολυμπιακό Γήπεδο Γαλατσίου. Πήγαμε στο Δήμαρχο Δωρίδας κ. Καπεντζώνη Γεώργιο και ζητήσαμε να βοηθήσει τη μετακίνησή μας στην Αθήνα. Ο Δήμαρχος ανταποκρίθηκε και έτσι θα μισθωθεί μικρό λεωφορείο, ώστε να συμμετάσχουμε στο διαγωνισμό. Εκ μέρους όλης της ομάδας τον ευχαριστούμε πολύ.

Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση μας στα εκπαιδευτήρια Πάνου κάνοντας κλικ εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Ads Place