Page Nav

HIDE
HIDE

Grid Style

GRID_STYLE

Post/Page

FALSE

Weather Location

Classic Header

{fbt_classic_header}

Header Ad

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

latest

Η Μ. Ζιαμπάρα σχολιάζει την εποχή της εικόνας, της λεζάντας, των likes και των views

Το δικό της σχόλιο για τις πραγματικές ειδήσεις που βρίσκονται ή δεν βρίσκονται πίσω από τους ευρηματικούς τίτλους ή τις εντυπωσιακές ει...


Το δικό της σχόλιο για τις πραγματικές ειδήσεις που βρίσκονται ή δεν βρίσκονται πίσω από τους ευρηματικούς τίτλους ή τις εντυπωσιακές εικόνες κάνει η Μαρία Ζιαμπάρα, στην προσωπική της σελίδα στο fb, άποψη η οποία μάλιστα κατατίθεται σε μία ιδιαίτερη περίοδο όπως αυτή που διανύουμε, λίγο πριν τις εκλογές. Συγκεκριμένα αναφέρει:

«Την περίοδο αυτή, που ανεβαίνει το θερμόμετρο του προεκλογικού αγώνα, κυριαρχεί η φρενίτιδα της πιο εντυπωσιακής εικόνας, του πιο ευρηματικού τίτλου, της καταμέτρησης των like και των views.

Δεν μπορείς να το αποφύγεις, η κυριαρχία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι δεδομένη. Και ως ένα βαθμό και με προϋπόθεση τη σωστή και κριτική διαχείριση συμβάλλει στην πληροφόρηση, στην επικοινωνία και στο διάλογο.

Όμως σε αυτό το κυνήγι συχνά χάνεται το περιεχόμενο και η ουσία και μένει μόνο η εντύπωση που προκαλεί το περιτύλιγμα. Καλές ως εργαλείο οι εικόνες και οι ευρηματικοί τίτλοι που παραπέμπουν και συνοδεύουν καλογραμμένα και καλοδουλεμένα κείμενα και βίντεο. να διακρίνεται δηλαδή το περιεχόμενο από άποψη, πρωτοτυπία και αισθητική.

Τα like και ο αριθμός των views δεν έχουν καμία αξία αν το περιεχόμενο των αναρτήσεων δεν διαβάζεται, αν δεν παρακολουθείται από την αρχή μέχρι το τέλος και αν δεν υπόκεινται σε αυστηρή αλλά καλοπροαίρετη κριτική.

Να δίνουμε απλόχερα ή και να μην δίνουμε τα like και να ανεβάζουμε τον αριθμό των views μόνο αν έχουμε διαβάσει και παρακολουθήσει το περιεχόμενο των αναρτήσεων. Αλλιώς χάνεται η ουσία και μαζί της «χάνεται και η μπάλα».

φωτο: Zoi Dendrami

Δεν υπάρχουν σχόλια

Ads Place