Page Nav

HIDE
HIDE

Grid Style

GRID_STYLE

Post/Page

FALSE

Weather Location

Classic Header

{fbt_classic_header}

Header Ad

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

latest

Εκπαιδευτικά Κέντρα Κυττέα-Ένα πολύ όμορφο μήνυμα από τους μαθητές

Οι μαθητές των Εκπαιδευτικών Κέντρων Κυττέα παρουσίασαν την Παρασκευή 13/5/2019 στο κατάμεστο Τεχνουργείο τις εργασίες τους με θέμα τ...



Οι μαθητές των Εκπαιδευτικών Κέντρων Κυττέα παρουσίασαν την Παρασκευή 13/5/2019 στο κατάμεστο Τεχνουργείο τις εργασίες τους με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό. Εκφράστηκαν με όχημα τις ξένες γλώσσες, το θέατρο, το βίντεο, τη ζωγραφική, τη μουσική και τον χορό κι εντυπωσίασαν με την ωριμότητα και την ευαισθησία τους.

Τα παιδιά παρουσίασαν βίντεο για να εξηγήσουν με απλά λόγια τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός, ανέλυσαν ποιες συμπεριφορές συνιστούν bullying και δεν είναι αποδεκτές και ποιες συμπεριφορές αντίθετα θέλουμε να έχουμε στο σχολείο.  Επιπλέον, ερμήνευσαν τραγούδια κατά του bullying, ένα εκ των οποίων πλαισιώθηκε και από μια εξαιρετική χορογραφία.

Μέσα από ένα συγκινητικό πείραμα κι ένα ακόμη πιο συγκινητικό ποίημα γραμμένο για ένα παιδί-θύμα σχολικού εκφοβισμού, οι μαθητές κατέδειξαν τις καταστροφικές ψυχολογικές επιπτώσεις του φαινομένου.

Στη συνέχεια, παρουσίασαν μέσα από  παιχνίδια ρόλων περιπτώσεις διαδικτυακού εκφοβισμού, και μας μίλησαν για τους τρόπους αντιμετώπισης και για το πώς μπορούμε να τον καταπολεμήσουμε αν από απλοί παρατηρητές μετατραπούμε σε υποστηρικτές των θυμάτων.

Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με ένα πρωτότυπο τραγούδι που έγραψαν τα παιδιά του ΚΔΑΠ ΚΥΤΤΕΑ με την καθοδήγηση του καθηγητή μουσικής κυρίου Γιώργου Γκέκα, ο οποίος και το μελοποίησε. «Δεν παίζει ρόλο το χρώμα, η καταγωγή, ούτε ποιος είναι αρτιμελής, καθένας είναι ο εαυτός του και ίδιοι είμαστε, αν το καλοσκεφτείς», τραγούδησαν τα παιδιά συγκινώντας το ακροατήριο.

Μέσω της παραπάνω δράσης, τα Εκπαιδευτικά Κέντρα Κυττέα  ευελπιστούν να συμβάλουν στην ευαισθητοποίηση όλων μας και να βοηθήσουν στην εξάλειψη των φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Ads Place